niedziela, 8 czerwca 2014

Beauty Haul #4- Golden Rose, Sensique, H&M i Deichmann




Po dzisiejszym poście stwierdzam, że naprawdę pieniądze mnie się nie potrafią trzymać. Trochę to smutne, bo nie potrafię zbierać na nic pieniędzy od razu musze je wydać!

Niestety też tak się nie ciekawie złożyło, że musiałam w ostatnim czasie wyrzucić 3 pary butów. Dlatego dzisiaj będą też 2 pary butów, jakie kupiłam w tym tygodniu.

Oczywiście mój ulubiony punkt ostatnich miesięcy nie mógł pozostać niezauważony. Oczywiście mam na myśli stoisko Golden Rose gdzie zdecydowałam się zakupić ich ostatnie nowości.


Do tego starzy ulubieńcy, czyli konturówka również z Golden Rose i cień z Sensique.



Na pierwszy ogień pójdą buty.

Nie mam dużo par butów. Jest ich może z 20  (licząc klapeczki, japonki, kapcie i nawet klapki dla gościa). W ostatnim miesiącu musiałam wyrzucić aż trzy pary, co było sporym ciosem dla mojej skromnej kolekcji butów.

Pierwsze kupiłam adidasy. Było to jeszcze zanim słońce tak bardzo zaczęło świecić.
Tego typu adidasy zawsze się przydają. Ja je kupiłam z myślą szybkiego, WYGODNEGO latania do pracy czy na uczelnie. Dodatkowy plus za to, że noga się w nich nie poci, bo te buty oddychają ;)

Gigantyczny plus za oryginalny różowo neonowy kolor !

Jeżeli szukacie wygodnych butów zajrzyjcie do Deichmann a -> KLIK


Kolejną zakupioną parą były te cudne balerinki, które widzicie na zdjęciu.

Co prawda w mojej niewielkiej kolekcji mam już 2 pary balerinek, ale niestety nie trafiłam z ich wyborem, bo bardzo mnie obcierają i moja noga nie może się do nich przyzwyczaić, dlatego zanim zakupiłam te z H&M
obeszłam w nich cały sklep by mieć pewność, że nic mnie nie obetrze. Kolor cudny, cena niewielka. Chyba się zakochałam Jestem z nich bardzo zadowolona a ostatnie moje baleriny z H&M wytrzymały mi bardzo długo.

Jeżeli nie podoba wam sie ten kolor do wyboru jest ich o wiele wiecej -> KLIK



Teraz czas na zakupy kosmetyczne .

I na początek pierwsza nowość ze stoiska Golden Rose

czyli lakiery Color Expert Nail Laquer

Jak zwykle Golden Rose nie zawiodło. Właśnie mam ten lakier na paznokciach i po 3 dniach od nałożenia musze przyznać, że robi wrażenie.

Mój kolor to numer 12


Co piszą o nim na stronie producenta?:


Color Expert Nail Lacquer to nowa linia lakierów do paznokci. Szeroki pędzelek oraz doskonałe krycie zapewnia łatwą aplikację. Seria zawiera 60 odcieni o wysokim połysku i długotrwałej formule.


Teraz czas na bardzo przyjemny cień!


Gdy przechodziłam w Drogerii Natura obok szafy 
Sensique i zauważyłam promocje na cienie Velvet Touch

od razu chwyciłam za numer 122 – piękny złoto różowy kolor. Przypomniało mi się, że kiedyś miałam jeden cień z tej serii i byłam zachwycona. Cienie są bardzo napigmentowane i warto je przetestować.


Co piszą o nich na stronie producenta?:

Aksamitne, nieperfumowane cienie do powiek o delikatnej jedwabistej strukturze. Łatwe w aplikacji.

Dostępne 24 kolory.


Kolejna nowośc z mojego kochanego Golden Rose, mianowicie
        Vision Lipstick.

Używam już tych pomadek i nie wiem która z ostatnich pomadkowych nowości Golden Rose zrobiła na mnie większe wrażenie- czy Velvet Matte czy właśnie Vision Lipstick.

Pomadki są zarówno nawilżające jak i mocno napigmentowane – idealne połączenie

Moje kolory to 103 i 121:)


Co piszą o nich na stronie producenta?:

Pomadka Golden Rose Vision Lipstick zapewnia piękny wygląd ust przez wiele godzin.

Delikatna, kremowa konsystencja idealnie się rozprowadza, daje uczucie lekkości i zapewnia wysoki połysk na ustach.

Wolna od parabenów formuła pomadki zawiera składniki odżywcze oraz nawilżające takie jak masło Shea, Olejek Jojoba oraz Wit. E.


Seria zawiera 25 odcieni o wykończeniu kremowym oraz perłowym.


I ostatni produkt z mojego haul u czyli konturówka z Golden Rose

CLASSICS WATERPROOF LIP PENCIL.

Posiadam już 2 konturówki z tej serii i jestem nimi absolutnie oczarowana. Myślę ze może w przyszłym miesiącu uda mi się zrobić post właśnie o nich.

Mój kolor - 320


Co piszą o nich na stronie producenta?:


To wysokiej, jakości seria kredek do ust o niezwykle delikatnej  strukturze. Bogata kolorystyka daje możliwość doboru odpowiedniego odcienia do typu urody, rodzaju makijażu czy stroju. Łatwe w aplikacji, pozwalają na uzyskanie delikatnej, cienkiej kreski.





Oczywiście na samym końcu zapraszam do publicznej obserwacji bloga
 i do polubienie mnie na FB ->ZAPRASZAM

1 komentarz:

  1. W zeszłym roku kupiłam piękne balerinki, w domu okazało się że bardzo niewygodne, więc przeleżały całe lato w szafie, ostatnio przypadkiem w Deichmanie wśród wszystkich past i płynów do pielęgnacji obuwia zauważyłam piankę rozszerzającą do skór. Zapłaciłam 14 zł i mimo że balerinki ze skóry nie są to naprawdę działa, warto spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń