czwartek, 12 czerwca 2014

Intensywne Wygładzenie- Maska i Szampon ZIAJA / kuracja dla niesfornych włosów


Witajcie,

Dzisiaj szybki post o produktach do włosów. Jeśli jesteście posiadaczkami o włosach niesfornych, które nie chce si układać bądź, które się puszą –to post dla was!

Produkty, o których będzie mowa to Maska i Szampon intensywnie wygładzający z jedwabiem.


Przyznam szczerze, że jeżeli chodzi o produkty do włosów z ZIAJI byłam zawsze sceptycznie do nich nastawiona.  Jednak, gdy dostałam kiedyś z pracy mnóstwo próbek właśnie z tej serii z ZIAJI bardzo się ucieszyłam. Nowe produkty do przetestowania i chęć przekonania się czy warto inwestować w produkty do włosów ZIAJI.


Pierwszym z produktów jest

ZIAJA - Maska intensywnie wygładzająca jedwab


Co piszą o niej na stronie producenta?:

Skoncentrowany preparat o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce.

DZIAŁANIE:
- Doskonale wygładza otwarte łuski włosów.
- Dodaje blasku od nasady aż po końcówki.
- Aktywnie nawilża i uelastycznia włosy.
- Nadaje włosom wyjątkową miękkość.

WSKAZANIA: do włosów niesfornych

Sposób użycia:
Maskę nanieść na mokre włosy. Wmasować i pozostawić na ok. 3 – 5 minut. Dokładnie spłukać. W przypadku zniszczonych końcówek preparat wmasować w końce włosów, nie spłukiwać


Moja Opinia:


Gdy pierwszy raz użyłam maski postanowiłam użyć jej aż od nasady włosów. Pozostawiłam tylko na 2 minuty. Po wyschnięciu włosów efekt nie był zadowalający. Włosy były oklapnięte i wcale nie wyglądały jak dopiero, co umyte. Kolejny raz użyłam maski od polowy długości włosów, pozostawiłam na ok minutę i po wyschnięciu włosów byłam bardzo zadowolona. Włosy były gładkie, łatwo się rozczesywały, wyglądały zdrowo. Efekt przerósł moje oczekiwania. Maskę stosuje, co 3 dni, lecz mimo to codziennie moje włosy są gładkie i wyglądają tak jak po użyciu maski.



Drugim z produktów jest

ZIAJA – Szampon intensywnie wygładzający jedwab


Co piszą o nim na stronie producenta?:

Delikatny, perłowy szampon do włosów niesfornych - szorstkich, suchych, matowych o skoncentrowanym działaniu wygładzającym powierzchnię włosów.

DZIAŁANIE:
- Wyraźnie wygładza włosy na całej długości.
- Zapobiega ich splątywaniu i ułatwia rozczesywanie.
- Zapewnia włosom długotrwałą miękkość i połysk. 

EFEKT: Włosy gładkie, pełne blasku. Lepiej się rozczesują i układają.

Sposób użycia:
Szampon nanieść na włosy i masować do uzyskania piany. Dokładnie spłukać. W razie konieczności czynność powtórzyć. Polecamy stosowanie odżywki i maski z jedwabiem, jako intensywną pielęgnację wygładzającą.


Moja Opinia:


Szamponem jestem zachwycona. Na swojej głownie nie mam za dużo włosów i raczej stawiam na objętość, jeśli chodzi o produkty wygładzające mam wrażenie, że będę wyglądała jakby wylano na mnie kubeł wody i moje włosy będę wyglądały tragicznie. Ten szampon sprawił że dostałam i lekką objętość i gładkość , łatwe rozczesywanie. Jestem zakochana!


Moja uwaga:

Jeśli macie podobne włosy do moich – potrzebujących objętości, lecz które się puszą – polecam!

Jednakże ja nie mogę stosować obu tych produktów na raz, ponieważ moje włosy staja się oklapnięte a mi ten efekt się nie podoba.

Zależy mi na włosach gładkich i „ujarzmionych”. By uzyskać pożądany dla mnie efekt stosuje albo szampon albo maskę. Oczywiście, jeśli macie problemy większe niż ja i potrzebujecie lub wam się podoba efekt ulizanych włosów to oczywiście stosujcie szampon i maskę razem.


Produkty są tanie i na pewno warte uwagi.

1 komentarz:

  1. Ja też jakoś nie mogę się przekonać do produktów do włosów Ziai. Chociaż mam ochotę kupić chwalony szampon figowy.

    OdpowiedzUsuń