czwartek, 26 czerwca 2014

Golden Rose Color Expert - Nail Lacquer/ kolejna rewelacja od Golden Rose!/ letni niezbędnik


Witajcie,

Dzisiaj mam dla was szybki pościk lakierowy.

Niestety u mnie ostatnio jest coraz gorzej z czasem. Na uczelni tez nie jest za ciekawie- co chwile potyka mi się noga. Niepozaliczane projekty i kilka poprawek. Niestety w tym roku nas ostro meczą i nie daje rady. Wierze, że będzie dobrze a to tylko chwilowy kryzys.

Nie mogłam oczywiście zaniedbać bloga i postanowiłam napisać nowy post w przerwie od nauki.

Pomyślałam, że będzie to trochę post porównawczy a trochę opisowy.


Będę pisała o lakierze z

Golden Rose – Color Expert
 Nail Lacquer


ale porównam go z jego kuzynem
 i z nowością z Rimmela



Co piszą na stronie producenta?:


Color Expert Nail Lacquer to nowa linia lakierów do paznokci. Szeroki pędzelek oraz doskonałe krycie zapewnia łatwą aplikację. Seria zawiera 60 odcieni o wysokim połysku i długotrwałej formule.

CENA: 5.90 zł brutto



Moim zdaniem to niewiele informacji wiec postaram się wam bardziej „przedstawić” ten lakier.



Seria Color Expert zawiera 60 odcieni
Rich Color 35
60 seconds by Rita Ora tylko 9 L

Color Expert ma podobną formułę do 60 seconds – mówię tutaj o migoczących drobinkach, które po nałożeniu są praktycznie nie widoczne za to cudnie rozpraszają światło.

 60 seconds jest bardziej gesty niż Color Expert, w konsystencji Color Expert przypomina za to Rich Color.

Wspólnym elementem Rich Color i Color Expert jest doskonały, szeroki pędzelek, który po dwóch maźnięciach pokrywa cały paznokieć.

Jeśli chodzi o trwałość Color Expert z TopCoat em wytrzymuje 4 dni bez odprysków. Rich Color trzyma się nawet do 5 dni a 60 Seconds 3-4 dni.

By mieć dobre krycie  w Color Expert i 60 Seconds potrzebujemy 2 warstwy , w Rich Color 1 !

Gdybym miała zrobić ranking:
1.       Na pierwszym miejscu znalazłby się w ostateczności Rich Color
2.        Następnie Color Expert

3.       I ostatni 60 Seconds



Na koniec zapraszam na mojego Facebooka ->Hallohaymay
i do publicznej obserwacji bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz