poniedziałek, 5 maja 2014

Eveline Cosmetics - VOLUMIX FIBERLAST /tusz do którego warto wracać/


Dzisiaj chciałabym wam przedstawić prawdziwe odkrycie! Moja perełka wśród tuszy do rzęs. Użyłabym nawet porównania tego tuszu do wspaniałego L`Oreal Volume Million Lashes. Mówię tutaj jak możecie się domyślić o produkcie od



 Eveline Cosmetics 

Volumix Fiberlast.



Na samym początku zaznaczę, że nie widzę w niej żadnych wad! W ostatnim czasie była to moja maskara 

numer 1 !


Co piszą o niej na stronie producenta?

- maskara pogrubiająca, efekt 360
-unosząca rzęsy o 45 stopni
- elastyczna szczotka FLEXYBRUSH
- perfekcyjna separacja bez grudek
- perfekcyjnie rozdziela

- innowacyjna formuła FIBERLAST 16h z mineralnymi pigmentami, prowitaminami B5 sprawi że twój makijaż będzie olśniewał przez wiele godzin
- pojemność 9 ml 

Przydatność 6 miesięcy
Cena 17 zł
Ocena wizaz.pl - 4 ! 



Moja opinia:

- EFEKT SPEKTAKULARNIE POGRUBIONYCH I WYDŁUŻONYCH RZĘS

- Świetna sylikonowa szczoteczka (z jednej strony długie igiełki, z drugiej strony krótkie)

- Potrafi leciutko skleić rzęsy (ten efekt nie przeszkadza i wygląda naturalnie)

- Nie kruszy się

- Spektakularny efekt przez wiele, wiele godzin!


- Po 6 miesiącach nie do użytku! Wysycha na kamień, pozostawia grudki!


Podsumowanie


Naprawdę polecam! Jeśli szukacie spektakularnego efektu, pogrubionych i wydłużonych rzęs ten tusz wam to da. Kolejnym plusem jest cena produktu, który często możemy dostać na promocjach! Ja z pewnością będę wracała do tego tuszu. Na zdjęciach mamy tusz po 6 miesiącach użytkowania wiec możecie zauważyć już duże grudki. Będziecie wiedzieć, kiedy tusz się będzie kończyć, bo po wyznaczonym czasie 6 miesięcy nie będzie nadawał się do użytku. Po 6 miesiącach nie zużyłam całego tuszu, czyli jest mega wydajny! Zaznaczam, że używałam go prawie codziennie! Polecam!!!


Polubcie mnie na Fb ->HalloHayMay

1 komentarz:

  1. według mnie jeden z lepszych tuszy do rzęs jakie miałam okazję ostatnio testować, jakoś nieporównywalna do ceny -jest super :)

    OdpowiedzUsuń