piątek, 23 maja 2014

KOLASTYNA - MOISTURE Matująco Nawilżający 24h krem na dzień i noc 20+



Kolejny z produktów do pielęgnacji.

Bedze to KOLASTYNA Moisture
 Matująco – Nawilżający
 krem na dzień i na noc 24 h
Do cery tłustej i mieszanej 20 +



Według mnie jest to typowy lekki krem do tego bardzo przyjemny , zaraz wam napisze dlaczego :) 



Co piszą na opakowaniu ?


Każdego dnia skóra jest  narażona na działanie czynników środowiska zewnętrznego oraz czynników wewnętrznych wpływających na zwiększona produkcje sebum oraz pojawienie się niedoskonałości. Kolastyna Moisture krem na dzień i na noc zawiera Collasten Complex dostarczający skórze:

-proteiny (pochodzenie z kolagenu morskiego) dla optymalnego nawilżenia naskórka i wzmocnienia ochronnego płaszcza hydrolipidowego

-aminokwasy (pochodzące z  elastyny morskiej) stanowiące budulec włókien elastynowych, wpływających na poprawę jędrności i elastyczności skóry

-energie (pochodzącą z glikogenu morskiego) stymulująca proces komórkowej regeneracji. Zawarty w formule Lipomoist w połączeniu z Collasten Complex, tworzy na powierzchni skóry nawilżający filtr ochronny, zapewniając 24 godzinne nawilżenie. Matujące Mikroperełki pochłaniają nadmiar sebum, nadając skórze matowy wygląd.


Rezultaty

-połysk skóry zostaje zredukowany, a niedoskonałości w strefie T (czoło, nos, broda) ograniczone
-skóra pozostaje optymalnie nawilżona i efektywnie zabezpieczona
-cera odzyskuje świeży wygląd, pozostaje gładka i matowa 

Stosowanie

Nakładać rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu, omijając okolice dekoltu.



Moja opinia

O kosmetykach z KOLASTYNY nie wiedziałam nic. Dostałam kilka produktów z pewnej wygranej. Ucieszyłam się ze będę miała możliwość przetestowania kilku produktów. Akurat kończył mi się mój stary krem nawilżający wiec stwierdziłam, że dobrze się złożyło, że dostałam krem z Kolastyny.

Gdy moja skóra miała ciężkie, suche chwile ten krem jednak nie dawał jej dostatecznego nawilżenia. Krem ma raczej wodnistą konsystencje, która szybko wchłania się w skórę. Krem nie zostawia nawilżonej powłoki, nawilżenie trwa może 3 minuty i krem znika.

Krem sprawdza się idealnie pod makijaż! Lekkie nawilżenie a po chwili lekkie zmatowienie sprawia się idealnie, gdy chce użyć kremu/bazę pod makijaż!

Na pewno krem nie redukuje nam niedoskonałości w strefie T za to, jeżeli chodzi o zdrowy, świeży wygląd cery robi bardzo dobrą robotę. Do tego musze zaznaczyć, że zapach kremu jest fantastyczny (lekko ogórkowy – przypomina mi zapach ogórkowego Dove GoFresh)

Krem kosztuje bardzo niewiele i jeśli potrzebujemy niewielkiego nawilżenia oraz lekkiego zmatowienia ten krem sprawdzi się doskonale. 


Oczywiście zapraszam was do publicznej obserwacji oraz
 polubienia mnie na FB ->HalloHayMay na FB!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz