niedziela, 18 maja 2014

Rimmel 60 Seconds - Breakfast in Bed /letni blask




Dzisiaj chciałabym wam przedstawić ostatnią rewelacje lakierową z Rimmela.


Będzie to Rimmel 60 Seconds by Rita Ora.


Kolekcja chwalona, rozsławiona i bardzo popularna wśród blogerów i vlogerów na całym świecie.
Ja używam lakieru już od miesiąca i myślę, że mogę na niego temat.

Musze przyznać ze kolory bardzo przyciągają ja posiadam kolor 873 Breakfast in Bed , ale czaje się jeszcze na Lose Your Lingerie (piękny jasny róż) oraz Do Not Distrub (mocno turkusowy). 
W kolekcji jest aż 9 niezwykłych kolorów.

Co pisze o nich producent?

W kolekcji znajdziesz 9 odcieni, które specjalnie dla dziewczyn wybrała Rita Ora. Unikalna, szybkoschnąca formuła wzmacnia paznokcie, a szeroki, plaski pędzelek XPRESS FLAST BRUSH ułatwia aplikacje idealnie kryjąc paznokcie już za pierwszym pociągnięciem.

Cena 12 zł/ 8 ml


Ocena wizaz.pl – 3.7



Moja opinia:

- niemiłosiernie śmierdzi

- konieczne są co najmniej dwie warstwy

- z top coatem trzyma się 6 – 7 dni, bez top coatu 3 – 4 +

- ciężko się zmywa

- maja błyszczące drobinki ale ledwo widoczne (mi nie przeszkadzają, wręcz przeciwnie- dają fajny lekki blask) +

- piękne kolory w kolekcji +

- lakier nie zasycha w 60 sekund ale aż w 3 -4 minuty


- pędzelek pozwala na łatwą i szybką aplikacje +


Podsumowanie


Moim zdaniem lakier ma bardzo wyjątkową formułę i przykuło moja uwagę to ze posiada niewielkie drobinki. Kolory z kolekcji trafiają w najbardziej wymagające gusta. Parę drobiazgów bym zmieniła, takich jak duszący zapach czy to ze dość ciężko się zmywa. Planuje jednak dokupić, co najmniej jeden kolor z tej serii. Lakiery nie są drogie a ich, jakość bardzo dobra.
Myślę ze kolor który posiadam wpisuje się w trendy i będzie idealny na cieple , letnie dni.



Na koniec zapraszam do publicznej obserwacji mojego bloga
i zapraszam na mojego FB ->HalloHayMay

1 komentarz:

  1. Odcień jest genialny, muszę się mu przyjrzeć w Rossmannie, bo na lato będzie idealny ;)

    OdpowiedzUsuń