czwartek, 8 maja 2014

Merion - Kuracja z OLEJKIEM ARGANOWYM (7 efektów)



Dzisiaj przedstawiam wam kosmetyk, który zmienił pielęgnacje moich włosów. Od niecałego miesiąca stosuje na końcówki OLEJEK ARGANOWY dokładnie

 Marion- Kuracja z Olejkiem Arganowym
 (7 efektów).

Olej Arganowy bogaty jest w polifenole, kwasy omega 6 i 9 oraz witaminę E.
Świetnie sprawdza się do wcierania w paznokcie, do mieszkanki OCM, jako dodatek do maseczek, kremów i balsamów.


Jak widać olejek arganowy ma wiele zastosowań ja jednak stosuje do tylko i wyłącznie do włosów i sprawdza się niesamowicie!




Co piszą na etykiecie produktu ? :

Kuracja do włosów bez spłukiwania, intensywnie pielęgnuje, wygładza włosy, ułatwia stylizować fryzurę – jedwabista konsystencja pozwala na równomierne rozprowadzenie produktu na włosach, jest natychmiast wchłaniana i nie obciąża, nie zostawia żadnych osadów we włosach.

Formuła zawiera bogaty w glicerydy oraz witaminy olejek arganowy, pochodzący z upraw ekologicznych potwierdzonych certyfikatem ECOCENT

Olej pozwala zapewnić włosom 7 efektów:

- przywraca piękny połysk
- regeneruje włosy od wewnątrz i wygładza
- ułatwia rozczesywanie i układanie
- wzmacnia i nawilża
- nadaje miękkość i elastyczność
- chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych
- zapobiega puszeniu się

Sposób użycia:

1.      1.  Przed modelowaniem – w zależności od rodzaju i długości włosów rozetrzeć w dłoniach 1-2 kropli produktu i rozprowadzić na umytych, wilgotnych włosach. Nie nakładać u nasady włosów! Nie spłukiwać!

2.      2.  Na wykończenie fryzury - w zależności od rodzaju i długości włosów rozetrzeć w dłoniach 1-2 kropli produktu i rozprowadzić na suche końcówki włosów. Nie spłukiwać! Chronić oczy, w przypadku kontaktu z oczami przemyć je dużą ilością wody.


Przechowywać w temperaturze +5 stopni Celsjusza do +25 stopni Celsjusza.





Moja opinia:

Ten olejek zmienił całkowicie moją pielęgnacje włosów!

Po umyciu włosów, na lekko wilgotne włosy nakładam 1- 2 pompki produktu na dłoń i wcieram je w końcówki. Już przy nakładaniu produktu widać różnice. Włosy stają się jedwabiste. Po wyschnięciu włosów widać ich miękkość. Włosy łatwo się rozczesują i są bardzo przyjemne w dotyku. Zauważyłam tez poprawę w stanie moich końcówek!
Wielki plus za wygodną pompkę!

Stosuje produkt, co 2 dzień przez miesiąc i zużyłam 1/3 produktu! Czyli produkt jest mega wydajny!
Kolejny plus za zapach produktu i jego konsystencje! Jeśli nie chcecie kupować olejku, chociaż go powąchajcie! Moim zdaniem przypomina trochę zapach zgaszonej wanilii.

Zdecydowałam, że tą butelkę wykorzystać tylko i wyłącznie do włosów. Kolejną butelkę kupie i będę z nią kombinowała znacznie bardziej- czyli nie tylko włosy, ale chce wykorzystać olejek do skóry ciała i twarzy.


 Produkt, który ja kupiłam kosztował 8 zł, ale na rynku jest dostępnych wiele, wiele podobnych olejków.


Ten produkt działa cuda i po pierwszym użyciu widać różnice. Polecam każdemu! 



Zapraszam do publicznej obserwacji mojego bloga oraz możecie polubi mnie na FB -> HalloHayMay na FB :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz