niedziela, 11 maja 2014

KOBO Professional - Ideal Cover Make Up /co ja mam o tobie myśleć!?/



Dzisiaj przedstawiam wam

KOBO Professional 
Ideal Cover Make Up


Produkt, z którym się kocham i nienawidzę. 



Do szafy KOBO zajrzałam z myślą kupienia podkładu. Podkłady z KOBO dobrze kryją a moja cera potrzebuje dość mocnego krycia w związku z moimi przebarwieniami. Pani ekspedientka jednak doradziła mi Ideal Cover Make Up. Najpierw długo testowałam go, bo nie byłam przekonana. Stwierdziłam jednak, że warto przetestować coś nowego a Idelal Cover Make Up przypomniał mi genialny kamuflaż z Catrice.  Catrice to jednak korektor a Ideal Cover to teoretycznie podkład, który możemy kłaść na całą twarz.

Opakowanie jest plastikowe wiec uważajcie żeby wam nie popękało. Jak chyba z wszystkich opakowań KOBO schodzą napisy, w tym przypadku jest podobnie. Wieczko opakowania jest bardziej matowe niż spód, dlatego szybko się brudzi, co widać na zdjęciach.

Gdy użyłam go po raz pierwszy  miałam mieszane uczucia krył świetnie! Fajnie dopasowywał się do kolorytu naszej twarzy! Byłam zachwycona! Jednak tworzył lekki efekt maski  i podkreślał suche skórki. Co gorsza po 3-4 godzinach Ideal Cover zaczął schodzić z mojej twarzy. Lepszym słowem było by spływał. Moja cera zaczęła być nagle bardzo tłusta (chociaż mam cerę mieszaną) tak jakby nie mogła oddychać po użyciu tego produktu.

Stwierdziłam, że nie nadaje się, jako podkład na całą twarz wiec zaczęłam stosować go tylko punktowo. Sprawdza się znacznie lepiej.

Konieczne jest nałożenie kremu przed nawet punktowym nałożeniem Ideal Cover. Jest to niezbędne, jeśli nie chcecie żeby wam podkreślił jakiekolwiek skórki!


Za cenę 18 zł jest wart wypróbowania tym bardziej, że maskuje zaczerwienienia i blizny. Może być ciut za ciężki pod oczy. Jest bardzo wydajny!




Co piszą na stronie producenta ?

Trwały podkład korygujący.Innowacyjna formuła podkładu polecana do stosowania zarówno w makijażu fotograficznym, wieczorowym jak i codziennym. Idealnie wtapia się w skórę. Kryje niedoskonałości i przebarwienia, wygładza i utrzymuje się na skórze wiele godzin. Zawiera naturalne woski roślinne i witaminę E zapobiegające wysuszaniu skóry, które dodatkowo odżywiają ją i wygładzają.
WAGA 23 g


Podsumowanie


Osobiście mam bardzo mieszane uczucia. Według mnie podkład nie nadaje się na całą twarz, ponieważ skóra pod nim nie oddycha. Świetnie sprawdza się do nakładania punktowego. Tworzy efekt mocnego krycia i zakrywa wszystkie przebarwienia. Pamiętajcie by nałożyć krem przed stosowaniem produktu. Jest wart przetestowania. Może u was będzie sprawdzał się lepiej ;)


Jak zawsze przypominam o możliwości polubienia mnie na FB -> HalloHayMay na Fb

2 komentarze:

  1. Nie opłaca się w niego inwestować jeśli można używać go tylko punktowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie warto bo działa identycznie jak kamuflaż z Catrice ;) produktu jest wiecej niz w kamuflażu a kosztuje tylko 5 zł wiecej. Jak będziesz miała okazje podleć do Drogerii Natira i sama zobacz ;)

    OdpowiedzUsuń