sobota, 19 kwietnia 2014

Golden Rose Rich Color Nail Licquer 103 - idealny WIOSENNY lakier do paznokci



Dzisiaj przedstawiam wam absolutnego ulubieńca tego miesiąca!
  Rozsławiony już lakier


Golden Rose Rich Color Nail Licquer


nie mógł umknąć mojej uwadze.

Przy stoisku Golden Rose wołało do mnie 35 kolorów właśnie z tej serii.

Ja skusiłam się na piękny lawendowy kolor o numerze 103!


Na zdjęciach widać lakier który jest na paznokciach trzeci dzień :)

Producent obiecuje :

- szeroki pędzelek ma umożliwić równomierne rozprowadzenie lakieru
- jedna warstwa ma zapewnić wysoki połysk
- super formuła ma zapewnić trwałość lakierowi
- mniej odprysków i uszkodzeń mechanicznych


Także testowałam lakier od początku kwietnia i myślę, że już mogę, co nieco o nim powiedzieć.


  • Jedna warstwa zostawia nam lekkie prześwity- lekkie to znaczy naprawdę prawie niewidoczne.

  • Odpryski lakieru pojawiają się już po 4 dniach. Gdy już się pojawią lakier zaczyna schodzić automatycznie. Z minuty na minutę jest coraz gorzej. Trzeba tez wziąć pod uwagę to ze testowałam lakier bez utwardzaczy, utrwalaczy, odżywek itp.

  • Plusem jest to, że łatwo się zmywa i nie zostawia przebarwień na paznokciach.
  • Wysycha po 3 minutach.  Jednakże jak po 20 minutach zaczęłam robić wiosenne porządki i myłam podłogę niestety nie lakier nie przetrwał :(

  • Mam tez z nim pewien problem. Nie wiem czy tylko ja tak mam, bo jestem sierotą czy to minus lakieru. Mianowicie nie umiem nakładać nim drugiej warstwy. Napiszcie czy to winna lakieru czy moja… mi lakier po prostu zaczyna się nie trzymać pierwszej warstwy :(



Podsumowując

Lakier ma świetną formułę! Cztery dni na paznokciach mnie zadowalają. 35 kolorów – czyli duży wybór- od nudziaków aż po neony.
Numer 103 idealnie wpisuje się w trendy na wiosne/lato.
Jedna warstwa daje bardzo dobre krycie!



Myślę, że to jeden z lepszych lakierów, jakie posiadam!


Przypominam że wspominałam o lakierze w HAUlu -> Golden Rose Haul
Śledźcie mnie na FB-> HalloHayMay na FB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz