piątek, 18 kwietnia 2014

Beauty HAUL #2- H&M





Dzisiaj przychodzę do was z małym HAULem z


 H&M


Do H&M weszłam z zamiarem kupienia kosmetyczki.
Na tą, którą widać na zdjęciu polowałam już jakiś czas.
Chciałam coś większego niż mam obecnie, która się przyda np. na wyjazdy.
Oczywiście nie mogłam ominąć stoiska z kosmetykami. Nie we wszystkich H&M są takowe stoiska, ale akurat w sklepie, o jaki ja zahaczyłam – CH Klif Gdynia- jest całkiem spory wybór.
Nigdy nic nie słyszałam o kosmetykach z H&M. posiadam kilka balsamów i jestem z nich bardzo zadowolona, ale jeżeli chodzi o produkty, które ja kupiłam nigdy nic mi się nie obiło o uszy.
Przyznam, że nie przemyślałam, co kupić po prostu chwyciłam rzeczy z myślą ‘a może kiedyś się przyda’.



Jestem zawiedziona, że mało wiadomo o produktach, które kupiłam.

O tuszu wiem tylko, że nazywa się BLACK VOLUME MASCARA i że kosztował 10 zł.


Pani w sklepie nie umiała mi nic powiedzieć na jego temat a na stronie H&M w ogóle nie znalazłam tego produktu.

Nie myślę żeby działał cuda z moimi rzęsami, bo czego się podziewać po tuszu za 10 zł, ale zawsze można potestować i się przekonać.



Kolejny produkt to

LIQUID EYELINER


Ten produkt znajdywał się na stronie H&M. Niestety na stronie zawarli dosłownie dwa zdania o nim.

Ma być:
-płynny
- delikatny i łatwy w aplikacji

Jestem jego bardzo ciekawa. Może w końcu nauczę się robić idealne kreski.

Cena 15 zł.


Ostatni produkt to

Cień do powiek w kredce – Eye Pen

Też możemy go znaleźć na stronie H&M.

Co o nim piszą?:

- lekko błyszczący
- kremowa konsystencja

Też niewiele informacji…

Może zrobię porównanie tego cienia w kredce z Eye Penem z Golden Rose. Zobaczymy…

Cena 15 zł.

Podsumowując

Nie oczekuje zbyt wiele po tych produktach.
Nic o nich nie wiem wiec fajnie będzie potestować.
Fajnie, że nie kosztują zbyt wiele, ale obawiam się, że nie mają zbyt dużej, jakości.
Oczywiście napisze do nich recenzje, bo jestem w trakcie testowania.



Jeżeli mieliście styczność z kosmetykami z H&M dajcie znać ;)




1 komentarz:

  1. rzeczywiście, bardzo mało informacji jest o kosmetykach z h&m :) dodatkowo u mnie w mieście nie ma zbyt dużego wyboru; ale widziałam fajną paletkę do brwi, a w internecie mało o niej, nie lubię kupować w ciemno :P

    OdpowiedzUsuń