wtorek, 15 kwietnia 2014

KOBO PROFESSIONAL /Fashion Colour - kremowa pomadka do ust



Za oknem coraz piękniejsza pogoda wiec stwierdziłam że wskazane jest wręcz przedstawienie wam jednej z moich ulubionych pomadek :


KOBO PROFESSIONAL
 FASHION COLOUR 



Ja na razie posiadam jedną sztukę. Jest to kolor 111 CORAL CHIC !
Czyli piękny koralowy kolor :)





Co mówi o niej producent ?:


  • zdecydowane kolory i doskonale podkreślone usta
  • kremowa formuła
  • zawiera składniki odżywcze, ochronne i pielęgnacyjne
  • nadaje miekkości i gładkości 
  • zawiera filtr UV
Do tego:
  • zawiera masło shea
  • różnego rodzaju olejki
  • posiada 12 mocnych kolorów


Waga 3.8g 
Cena 16 zł





Moja opinia :

Plusy 


+ Pomadka rzeczywiście jest bardzo kremowa przez co łatwa w aplikacji
+ Nie podkreśla suchych skórek
+ Można budować na ustach intensywność koloru
+ Schodzi z ust równomiernie
Nie zbiera się w załamaniach naszych ust

+ Dostępna tylko w drogerii Natura gdzie często są na nią promocje – ja swoją kupiłam nie za 16 a za 8 zł





Minusy 


-Pachnie niezbyt ładnie – wanilia pomieszana z zapachem pomadki babci
-Ta seria zawiera tylko intensywne, mocne kolory- idealne na wiosne i lato ale osoby mniej odważne nie znajdą nic dla siebie
-Strona internetowa KOBO Professional przekłamuje kolory- na żywo są zupełnie inne niż na stronie
-Dostępne tylko w drogerii Natura
-Na ustach trzyma się 3 godziny





PODSUMOWANIE


Mimo tego, że ma dosyć sporo wad jest dla mnie wiosenno letnim ulubieńcem.
Uwielbiam ją głównie za jej kremowość i za to że idealnie wpasowuje się w nasze usta.
Mój kolor daje swoistego kopa moim ustom , świetnie się ją nosi i przez 3 godziny moje usta mają wyrazisty, radosny kolor.
Mimo że to nie jest pomadka dla każdego ja zastanawiam się nad kupnem kolejnej.




Przypominam że możecie polubić  mnie na Facebooku  -> KLIK - HALLOHAYMAY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz