piątek, 11 kwietnia 2014

MCC/Magic Colour Cosmetic by Ricarda M.- Konturówka do ust



Jestem w posiadaniu dwóch najlepszych konturówek we wszechświecie!
Przedstawiam wam :


Konturówki do ust z firmy MCC!


Ja dostałam konturówki przy ostatniej wizycie w Niemczech. O firmie MCC wiem niewiele. Jest ona jednak cenioną marką i specjalizuje się w kosmetykach do pielęgnacji ciała.



W Polsce niestety produkty firmy MCC możemy dostać jedynie przez internet. 

Na EBAY.COM można dostać konturówki, z tego co sprawdzałam po około 
20 zł + przesyłka, albo po 4 Euro + przesyłka.

Jestem w posiadaniu dwóch kolorów które są dostępne na ebay, czyli :

- Rubinrot - kolor rubinowy

oraz

- Hot Pink - mocny róż chociaż dla mnie to ładny czerwień z lekkim różowym akcentem




Waga produktu to 0,25 g.

Z jednej strony znajduje się konturówka z drugiej strony pędzelek do rozcierania - jest on naprawdę przyzwoity!  Jest bardzo  precyzyjny!




Zacznę może od plusów jakie widzę w konturówkach :

+ Po pierwsze bardzo mi się podoba kremowa konsystencja produktu. Jest to jak dla mnie pomadka ukryta w cieniutkiej konturówce!

+ Konturówka dobrze się rozprowadza. Ja osobiście używam ją jako produkt na całe usta!

+Długo się utrzymuje na ustach! Na moich trzyma się spokojnie do 6 godzin!

+Nie wysusza i nie podkreśla skórek!

+ Konturówka nie zostawia śladów np. na kubkach i równomiernie się ściera!



Teraz minusy:

- Dostępność jest głównym minusem- ale warto !!!

- Mała gama kolorystyczna -  mnie to  bardzo smuci ale kolor HOT PINK można ładnie rozcierać by np. uzyskać jaśniejszy kolor. 



Podsumowując 

Konturówka MCC to najlepsza konturówka z jaką miałam możliwość pracować! 

Mimo że jest mało dostępnych kolorów to konturówki można ładnie porozcierać by uzyskać efekt taki jaki chcemy.

Konturówki są super kremowe i super trwałe.


Jeżeli macie możliwość zakupić taką konturówkę, nie wahajcie się !



1 komentarz:

  1. Ja mam tylko jedną konturówkę do ust z Max Factora i jestem bardzo zadowolona, te też fajnie się prezentują;)

    OdpowiedzUsuń