środa, 23 kwietnia 2014

OpenBox z MintiShop



Dzisiaj chciałabym wam pokazać co zamówiłam ze strony

mintishop.pl

Opisać dokładnie to co wybrałam i dlaczego lobię zamawiać kosmetyki właśnie z tej strony :)


Kilka ważnych punktów dotyczących zamówienia :


  • paczka przyszła po 4 dniach od złożenia zamówienia
  • wszystko zabezpieczone folią bąbelkową 
  • ach... te piękne kolorowe opakowania i naklejki firmowe <3
  • do zamówienia dołączane są bony zniżkowe do pewnych sklepów internetowych 
  • mamy możliwość śledzenia naszej paczki przez specjalną stronę internetową
  • MintiShop powiadamia nas mailowo o stanie naszego zamówienia



Odnośnie samego MintiShop:


  • warto czaić się na promocje świąteczne (np. na Wielkanoc mogliśmy natrafić na promocje minus 10% na wszystkie nieprzecenione artykuły)
  • zamówienie powyżej 200 zł- przesyłka gratis/ mniej niż 200 zł- za przesyłkę płacimy 7zł
  • po zrealizowaniu zamówienia na kolejne dostajemy 5% zniżki (do wykorzystania tylko 90 dni)
  • MintiShop nieustannie się rozwija i dodaje coraz to nowe marki - Ogrom Nowości 

 Och... patrzcie tylko na te kolory!



Po otworzeniu niebieskiego opakowania znalazłam słynny już rozśwetlacz z TheBalm, pudełeczko z BeautyUK gdzie była ukryta pomadka i baza pod cienie z Zoeva.


W zielonym opakowaniu- zestaw 5 pedzli z Hakuro (Basic) plus dodatkowy do rozcierania cieni.


 BeautyUK Lipstick - 17 PLUMALICIOS

Co piszą na stronie MintiShop:

- Wyjątkowa
- Mocno napigmentowana
- Miętowy aromat
- Zawiera pielęgnacyjne olejki które wygładzają usta

 Użyłam jej kilka razy i jest nieziemska! W UK kosztuje 3,5 funta! Kusi mnie by dokupić więcej, a ten zapach mmm....

Cena 14 zł


Zoeva Eye Primer- baza pod cienie 

Co pisze na stronie MintiShop:

  • lekka
  • bezzapachowa
  • wzbogacona o wyciąg z rozmarynu, kwas linolowy, olej z nasion soi
  • wygładza powieki i przedłuża trwałośc cieni
Chwalona baza pod cienie zawsze sie przyda.
cena 25 zł

Wybaczcie że na zdjeciu poniżej zjadło mi literke "r" na końcu.


Wielki i wspaniały

TheBalm Mary- Lou Manizer - rozświetlacz

Co piszą na stronie MintiShop:

  • wielkfunkcyjny- rozświetlacz, cień do powiek, nabłyszczacz
  • tworzy efekt tafli
Przekonam sie czy rzeczywiście działa cuda ;)

Cena 65 zł




Hakuro Zestaw pedzli Basic 

Zestaw zawiera:

  1.  H50s- pedzel do podkładau
  2. H13- pedzel do konturowania, różu
  3. H79- pedzel do nakładania cieni
  4. H77- pedzel "puchacz" do rozcierania
  5. H85- pedzel do brwi, eyelinera
cena 95 zł

Dodatkowo dokupiłam 
Hakuro H74 - pedzel do rozcierania cieni

cena 22 zł



Sama sobie zazdroszczę takich zakupów ;)


 Przypominam że możecie
 polubić moją strone na FB -> HalloHayMay

3 komentarze:

  1. jaki zapach ma szminka beautyuk w tym kolorze?
    bo mam taką w kolorze chelsea i ma okropnie sztuczny miętowy zapach ;p zastanawiam się czy wszystkie kolory mają ten sam :)
    poza tym Minti Shop uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, moja też ma miętowy zapach... Ale czy szticzny? Nie wydaje mi sie ;) ja czasami nudów je wącham : D ja sie zastanawiam nad dokupieniem kolejnej właśnie ze względu na zapachh. Zupełnie mi on nie przeszkadza! A jakość tej pomadki jest bardzo wysoka.

      Usuń