niedziela, 13 kwietnia 2014

Beauty HAUL #1- GOLDEN ROSE





Dzisiaj przychodzę do was z pierwszym HAULem na moim blogu.
Bedzie to kilka rzeczy zakupionych w moim ulubionym ostatnio sklepie. Mianowicie są to produkty z:

GOLDEN ROSE!






Pierwszym z zakupionych przeze mnie produktów jest rozsławiony już lakier do paznokci 

Rich Color Nail Licquer


Ja wybrałam przepiękny lawendowy kolor o numerze 103.


Co obiecuje producent?:

- szeroki pędzelek ma umożliwi równomierne rozprowadzenie lakieru
- jedna warstwa lakieru ma zapewnić krycie i wysoki połysk
- lakier poprzez swoją formułę ma być super trwały
- ma zapobiegać odpryskom i uszkodzeniom mechanicznym
- do tego mamy 35 kolorów do wyboru


Ja nosze lakier już trzy dni na paznokciach i jestem całkiem zadowolona z efektu. Myślę, że niebawem pojawi się szersza recenzja :)

cena lakieru - 6.90



Drugim produktem jest konturówka, o której ostatnio tez się zrobiło głośno. Mowa tu o


Classics Waterproof Lippencil



Pisała o nich ostatnio blogerka Dressed In Mint (mam nadzieje, że wszyscy ją znacie). Nie ukrywam, że właśnie jej recenzja mnie skusiła do zakupu.


Wybrałam dwie o numerach 313 i 321.


Co obiecuje producent?:


- delikatna struktura
- łatwa w aplikacji
- bogata kolorystyka ma ułatwić dobór kredki do naszego typu urody





Ja ostatnio mam jakąś obsesje na punkcie kredek do ust. Stosuje je przeważnie, jako kredka na całe usta. Po recenzji Dressed in Mint jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi u mnie.

cena konturówki - 4.90



Kolejna rzecz  to cień do powiek w kredce, czyli po prostu


Eyeshadow Pencil


Nie byłam do końca przekonana czy kupić sobie takowy cień ale stwierdziłam ‘a co mi tam’. Taki cień w kredce będzie idealny do makijażu na szybko.

Ja wybrałam kolor o numerze 304


Co obiecuje producent?:


- wykonuje precyzyjny makijaż oka szybko i wygodnie
- ma miekką konsystencje
- daje perłowy blask
- posiada 15 odcieni


Użyłam już tej kredki i mam  mieszane uczucia co do niej. Potestuje ją dłużej i na pewno napisze wam recenzje .



cena cienia w kredce- 8.90


Jeżeli chodzi o Golden Rose nie mogło zabraknąć pomadki


Velvet Matte


Rozsławiona, porównywana do pomadek MAC, absolutny must have!

Ja wybrałam kolor 02.


Co obiecuje producent?:

- aksamitne matowe wykończenie
- długo utrzymuje się na ustach
- idealnie się rozprowadza
- odżywia i nawilża usta



To moja już trzecia pomadka z serii Velvet Matte.
Ja jestem pomatkoholiczką a te pomadki są naprawdę dobra!


Posiadam już trzy pomadki wiec mogę już coś powiedzieć na ich temat…. Spodziewajcie się recenzji !

cena- 10.90




Na sam koniec chciałabym dodać że możecie polubić mojego bloga na Facebooku....

Link do strony na FB znajdziecie tu  ->   HALLOHAYMAY

2 komentarze: